آموزش طراحی لباس با نرم افزار
نوشته شده توسط : مد روز

آموزش طراحی لباس با نرم افزار

  از ۱۹۸۰ میلادی طراحی های Flat  یا تخت (دو بعدی) در دنیای طراحی مد و لباس با نرم افزار ها انجام شد. این طراحی به صورتی بوده و هست که تمامی جزییات در اندازه واقعی اندام انسان ترسیم می شود. با این روش تولید کننده لباس تمامی اندازه ها و جزییات را کامل دیده و اجرا می کند. در این روش تمامی اندازه ها بر اساس مصوبات جهانی صورت می گیرد. این روش باعث پایین آمدن هزینه ها و الگو سازی های دقیق تر می شود. طراحانی که از این روش استفاده می کنند باید از برش و دوخت سر رشته داشته باشند.

   از نرم افزار هایی که در آنها به دو بعدی سازی و الگو سازی می پردازند می توان به جیمینی و گریبر اشاره کرد. در نرم افزار مارکر امکان چیدمان الگو برای پایین آمدن دور ریز پارچه است. این نرم افزار با گرفتن نوع الگو ها و داشتن سطح پارچه بهترین حالت چینش الگو را برای صرفه جویی در پارچه می دهد.

در تصویر سازی لازم نیست که اصول رعایت شود و کافی است بیننده طرح و ایده نهایی را ببیند و با رنگ و لعابی که طراح به آن داده طرح اجرایی را تجسم کند.

 آموزش طراحی لباس با نرم افزار

Marvelous Designer   نرم افزار تخصصی که دقیق ترین الگو ها را اجرا می کند و طراح می تواند آزادانه در آن به طراحی لباس و الگوی خود بپردازد. دقیقا کاری که این نرم افزار انجام میدهد مشابه کاری است که در نرم افزار های تخصصی معماری انجام می گیرد. در این نرم افزار حتی می شود الگو های طراحی شده را به هم دوخت و بر تن مانکن ها کرد.

  نرم افزار بسیار کاربردی که امروزه وارد حوضه طراحی لباس شده است نرم افزار برداری- پیکسلی ایلاستریتور می باشد. این نرم افزار توانایی اجرای ساختاری طراحی و رنگ آمیزی پیکسلی را برای طراح فراهم می کند.

دوره های جامع آموزش طراحی مد و لباس آکادمی هنر پارس با حضور اساتید مجرب و فضایی تخصصی و رقابتی برگذار شده و تمامی نرم افزار های کاربردی را به هنرجویان آموزش می دهد.





:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: